W związku z pandemią wiosenna edycja Maratonu Analitycznego odbyła się w formie online. W zmaganiach wzięło udział aż 161 osób z całej Polski. Najwytrwalsi przez miesiąc mierzyli się z różnymi zadaniami, których celem był rozwój umiejętności analitycznych. Wydarzenie składało się z czterech etapów.

W pierwszej części uczestnicy zmierzyli się z case’m strategicznym Pizzapol. Celem tej tury było wcielenie się w rolę doradcy strategicznego i  rozstrzygnięcie, która strategia sprzedażowa przyniesie największy zysk.  

Kolejny tydzień przyniósł nowe wyznanie. Tym razem należało wcielić się w rolę konsultanta, którego zadaniem było zbadanie opłacalności  inwestycji. O pomoc zwróciła się chińska firma produkująca panele fotowoltaiczne, która planowała  rozszerzyć swoją działalność na rynek polski. Nasi specjaliści mieli za zadanie zaznajomić się z rynkiem  oraz zidentyfikować obszary które należało poddać analizie.

Przez następne dwa tygodnie maratończycy rozwiązywali krótkie zadania, z którymi mogą spotkać się na rozmowach rekrutacyjnych. Pierwsze  z nich dotyczyło prywatyzacji autostrady między Monachium i Hamburgiem, zaś kolejne miało charakter estymacyjny. Ostatni tydzień utrzymany był w podobnym tonie i dotyczył licencji na prowadzenie taksówki. 

Po czterech tygodniach ciężkiej pracy na wyróżnienie zasłużyło 11 uczestników, z czego 3 najlepsze osoby zostały laureatami. 

Na podium znalazły się następujące osoby:

1 miejsce:Kinga Mulik 

2 miejsce: Aleksander Freitag

3 miejsce: Bartosz Zoła

Jeszcze raz serdecznie gratulujemy oraz zapraszamy do wzięcia udziału w kolejnej edycji!

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej informacji znajdziesz Tutaj.