W związku z pandemią wiosenna edycja Maratonu Analitycznego odbyła się w formie online. W zmaganiach wzięło udział aż 161 osób z całej Polski. Najwytrwalsi przez miesiąc mierzyli się z różnymi zadaniami, których celem był rozwój umiejętności analitycznych. Wydarzenie składało się z czterech etapów.
W pierwszej części uczestnicy zmierzyli się z case’m strategicznym Pizzapol. Celem tej tury było wcielenie się w rolę doradcy strategicznego i rozstrzygnięcie, która strategia sprzedażowa przyniesie największy zysk.
Kolejny tydzień przyniósł nowe wyznanie. Tym razem należało wcielić się w rolę konsultanta, którego zadaniem było zbadanie opłacalności inwestycji. O pomoc zwróciła się chińska firma produkująca panele fotowoltaiczne, która planowała rozszerzyć swoją działalność na rynek polski. Nasi specjaliści mieli za zadanie zaznajomić się z rynkiem oraz zidentyfikować obszary które należało poddać analizie.
Przez następne dwa tygodnie maratończycy rozwiązywali krótkie zadania, z którymi mogą spotkać się na rozmowach rekrutacyjnych. Pierwsze z nich dotyczyło prywatyzacji autostrady między Monachium i Hamburgiem, zaś kolejne miało charakter estymacyjny. Ostatni tydzień utrzymany był w podobnym tonie i dotyczył licencji na prowadzenie taksówki.
Po czterech tygodniach ciężkiej pracy na wyróżnienie zasłużyło 11 uczestników, z czego 3 najlepsze osoby zostały laureatami.
Na podium znalazły się następujące osoby:
1 miejsce:Kinga Mulik
2 miejsce: Aleksander Freitag
3 miejsce: Bartosz Zoła
Jeszcze raz serdecznie gratulujemy oraz zapraszamy do wzięcia udziału w kolejnej edycji!